Підбір персоналу в Одесі. Рекрутингове агентство

Агенція з підбору персоналу в Одесі

Такі працюємо з провідними компаніями України вже понад 12 років

  • Термін закриття вакансії від 10 днів в залежності від складності
  • Працюємо за договором із гарантованою заміною кандидата
  • Наші клієнти входять до ТОП-50 найбільших компаній України
Скролити нижче

Вартість

Пошук 1 співробітника

1 співробітник

Вартість послуг становить від одного місячного доходу співробітника, але не менше 35 тис грн

Залиште заявку на пошук
одного співробітника
Пошук 3 співробітників і більше

3 співробітника та більше

При наймі від трьох співробітників у штат, Ви отримаєте знижку 10% від суми нашої угоди
 

Залиште заявку на пошук трьох
і більше співробітників
Пакетний найм співробітників

Пакетний найм

При наймі повного штату для філії, відділу або декількох однакових вакансій. Ви отримаєте індивідуальну знижку та умови

Отримати особливі умови на
пакетний пошук співробітників
Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування

Пошук нових співробітників, заміна старих, підтримка. Щомісячна оплата наших послуг і умови індивідуальні для кожного клієнта

Залиште заявку на
абонентське обслуговування

Чому ефективніше шукати працівників в Одесі через кадрове агентство?

Сьогодні при підборі персоналу в Одесі складно обійтися без фахівців рекрутингового агентства.


Це допоможе заощадити час, гроші та нерви для більш важливих завдань. Ось ще кілька причин, чому агентство з найму персоналу — це вигідно:

  • Не потрібен штатний рекрутер зі щомісячною зарплатою, купівлею всіляких доступів і публікацій, відпустками, лікарняними. Наприклад, за рік вам потрібен був бухгалтер і 2 менеджери з продажу — ваші витрати під час пошуку через нашу агенцію складуть близько 55 тисяч гривень, а штатний рекрутер обійшовся б приблизно в 15 тисяч на місяць, це вже 180 тисяч на рік.
  • Точні цифри (вартість послуг) та їх фіксація в договорі. Пошук одного працівника обійдеться вам у розмір його передбачуваної оплати. Найм комерційного директора в Одесі з передбачуваною щомісячною оплатою в 60 тисяч гривень (50 оклад + 10 премія) коштуватиме 60 000 гривень. Жодних комісій і прихованих платежів.
  • Працівник виявився невдалим? Не пройшов стажування або вирішив піти за власним бажанням? Ми зробимо безкоштовну гарантовану заміну в рамках договору.
  • Для тих, кому нові працівники потрібні постійно, ми можемо запропонувати договір абонентського обслуговування. За фіксовану плату ми знаходитимемо гідних кандидатів у необхідній кількості.

Як ми працюємо

Ознайомлення з Вами та Вашим бізнесом. Визначаємо потреби та завдання
1
2
Проводимо первинний аналіз. Визначаємо строки, за які гарантуємо Вам 3-5 кандидатів. Укладаємо договір
Складаємо список компаній, де можуть працювати відповідні кандидати. Складаємо великий список кандидатів для подальшого етапу відбору найбільш відповідних.
3
4
Встановлюємо первинний контакт із кандидатами. Проводимо телефонні інтерв'ю. З найбільш підходящими проводимо розширену співбесіду.
Надаємо Вам список із 3-5 кандидатів. Організовуємо або супроводжуємо Ваші переговори з кандидатами.
5
6
Ви проводите співбесіди й обираєте найбільш підходящого кандидата, якого запрошуєте на роботу.
Ми безкоштовно проводимо гарантійну заміну кандидата, протягом випробувального терміну.
7
Відправити заявку для початку співпраці
Працюємо конфіденційно
Працюємо конфіденційно Працюючий зараз співробітник не дізнається про пошуки його заміни

Кого найчастіше
шукають наші клієнти

Цікавить пошук на іншу вакансію

Основні етапи пошуку персоналу в Одесі

Ми — відповідальна кадрова агенція в Одесі, що працює до результативного найму кандидата, який підходить для Вашої компанії.


Ми допоможемо знайти менеджера з продажу, головного бухгалтера, фінансового директора, головного інженера, керівника відділу маркетингу, executive search в Одесі та інших фахівців. Методологія нашої роботи:

  • Аналізуємо специфіку майбутньої роботи кандидатів, складаємо список обов’язкових і рекомендованих вимог.
  • Залежно від вимог до кандидатів, репутації компанії та бюджету вакансії визначаємо час, необхідний для пошуку щонайменше трьох-п’яти відповідних кандидатів.
  • Підписуємо договір про надання послуг і заявку на пошук. Отримуємо авансовий платіж і запускаємо пошук.
  • Співбесіди проводимо у 2 етапи: телефонне та розширене відео-інтерв’ю.
  • Відбір кандидатів здійснюємо за результатами співбесід, за запитом можуть бути використані надані замовником тести на профпридатність.
  • Ми також формуємо інтерес у претендентів на вашу посаду, розповідаємо кандидатам про вакансії та компанію замовника.
  • Якщо рекомендований для найму кандидат не проходить випробувальний термін, ми гарантуємо абсолютно безкоштовну заміну.
  • Рекрутингова агенція Київ «Best Heads» за бажанням клієнта працює конфіденційно. Ніхто не дізнається, що ми шукаємо заміну співробітнику Вашої компанії.

Хочете знайти бухгалтера в Одесі?

Бухгалтер та головбух входять до ТОП-5 найпопулярніших вакансій рекрутингової агенції Best Heads

  • В нас власна актуальна база бухгалтерів. Більшості кандидатів немає на work.ua, rabota.ua та ін.
  • Закриваємо вакансії від 10 до 59 днів. Перших кандидатів зазвичай показуємо протягом перших 5 днів.
  • Вартість пошуку і підбору бухгалтера становить від одного місячного доходу співробітника.
  • Актуальні вакансії в роботі у агенції BestHeads:
    • Головний бухгалтер (функціонал фін. директора, Київ)
    • Головбух (продуктовий рітейл, Бориспіль)
    • Бухгалтер-касир (Запоріжжя)
    • Головний бухгалтер у ресторан (єдиний, Вінниця)
    • Бухгалтер із первинної документації (Дніпро)
    • Головний бухгалтер ЗЕД (імпорт, Київ)
    • Бухгалтер із заробітної плати (Одеса)
Надіслати заявку на пошук бухгалтера

Відгуки наших клієнтів

У яких сферах ми є експертами?

Рекрутинг у сфері ритейл торгівлі
Роздрібна торгівля (ритейл)
Рекрутинг в сфері Ecommerce
E-commerce
IT рекрутинг
IT сфера
Рекрутинг в аграрному секторі
Аграрний сектор
Рекрутинг у сфері ТБ, радіо, ЗМІ, Медіа
Медіа (ТБ, радіо та інші ЗМІ)
Рекрутинг у сфері виробництва та продажу FMCG
Виробництво та продаж (FMCG)
Рекрутинг у сфері нерухомості
Комерційна нерухомість (ТРЦ, бізнес-центри, клуби тощо)
Рекрутинг у сфері будівництва
Будівництво комерційних і житлових об'єктів

Наші клієнти

«Ельдорадо»
"Ельдорадо" - мережа супермаркетів електроніки та побутової техніки, 4000 співробітників
Розроблено та впроваджено систему оплати праці, пільг і компенсацій. Створено регулярні та сезонні системи мотивації персоналу. Розроблено та введено в роботу програми адаптації, запущено внутрішній портал для співробітників.

Розроблено та впроваджено систему оцінювання персоналу, що давала змогу на більшу частину вакансій у комерційному департаменті та роздрібній мережі успішно підбирати внутрішніх кандидатів.

Найцікавіші та найскладніші вакансії, на які було виконано пошук і підбір кандидатів:
  • Начальник відділу некомерційних закупівель
  • Керівник відділу сервісу
  • IT-архітектор
  • Програмісти 1С
  • Програмісти DAX
  • Програмісти PHP
  • Консультанти з бізнес-процесів
  • Інтернет-маркетолог
  • Керівник відділу оренди
  • Керівник напрямку CRM
  • Дизайнер UX/UI
  • Керівник Call Center
  • Менеджер із компенсацій та пільг
  • Керівник відділу послуг
  • Керівник відділу клієнтської доставки
  • Категорійні менеджери
  • Регіональні менеджери
  • Бренд-менеджер
  • Арт-директор
  • Директор з розвитку
  • Digital Marketing Head
  • Senior Market Research Analyst
  • Керівник напрямку власних торгових марок
  • Керівник проектного офісу
Холдинг Blackspace
«Blackspace» - холдинг, що спеціалізується на видобутку вугілля і кольорових металів по всьому світу
Укомплектували штат: робітники (понад 30 осіб), технологи, інженери, керівник відділу логістики та HR бізнес-партнер для індонезійського феронікелевого заводу, що входить до складу холдингу.
Понад 20 фахівців з України релоціювали в рамках проєкту на вакансії в Індонезію.
Mates Marketing LLC
«Mates Marketing» LLC — IT-продуктова компанія, що включає в себе бренди Fruitful Code і Webinse
Успішно виконали пошук Wordpress Developer, продовжуємо співпрацювати в пошуку IT-фахівців
MaxPay
«Maxpay» — міжнародна процесингова компанія. Надає комплексні платіжні рішення
Співпрацювали з підбору та найму кількох Sales Manager у напрямку online banking.
MOYO
«MOYO» — українська мережа магазинів електроніки, побутової техніки та інших споживчих товарів
Успішно здійснили пошук і підбір кандидатів на вакансію директора з логістики.
Продовжуємо співпрацю за ключовими вакансіями:
  • Керівник відділу розвитку
  • Бізнес тренер
Novus
«Novus» — мережа супермаркетів і торгових центрів під управлінням литовської компанії BT INVEST
Виконали заявку на пошук керівника відділу ERP-систем. Продовжуємо співпрацю за вакансіями IT напряму.
СМК
Група компаній "СМК" - торгово-виробниче підприємство. 14 філій по всій Україні, понад 450 співробітників.
Підібрали кандидатів на вакансії:
  • HR-директор
  • Маркетинг директор
  • Дивізіонального директор каналу традиційних продажів
  • Директор із продажів корпоративного сегмента
Укрреставрація
«Укрреставрація» — фінансово-будівельна компанія, спрямована на будівництво комерційних об'єктів нерухомості
Для компанії "Укрреставрація" було здійснено підбір кандидатів на вакансії:
  • головний енергетик
  • керівник будівельних проектів
  • керівник проектно-технічного відділу
  • асистент керівника
Епіцентр К
«Епіцентр К» – мережа господарсько-будівельних гіпермаркетів, 25000 співробітників
Виконано пошук і підбір кандидатів на вакансії:
  • категорійний менеджер у напрямках спорт, побутова техніка, будівельні матеріали
  • молодший категорійний менеджер
  • менеджер зовнішньоекономічної діяльності
  • фінансист
  • аналітик

Розроблено систему мотивації торговельного персоналу роздрібної мережі, яка дала змогу пов'язати рівень доходу співробітників і витрат на фонд оплати праці з результатами бізнесу, а також підвищила залученість персоналу в результати продажів.
Mozzarella
«Mozzarella» — мережа супермаркетів та інтернет-магазин у Хмельницькому
Закрили позицію операційного директора мережі за 32 дні!
На стадії прийняття рішення перебуває вакансія HR бізнес-партнера (керівник HR відділу)
Стоматологічна клініка Denta Pro
«Denta Pro» - клініка сучасної стоматології в Дніпрі
Укомплектували штат для повноцінного відкриття клініки за 1.5 місяці!
Будівельна компанія IVSTROY
IvStroy – будівельна компанія в Одесі
Здійснили пошук і підбір керівника відділу продажів за 12 днів!
7С group
«7С group» - будівельний холдинг, що об'єднує компанії в Україні та Польщі
Запит бізнесу складався з двох вакансій - потрібен був експерт із закупівель для забезпечення будівельних проєктів і HR бізнес-партнер, який би підхопив підбір персоналу і розвинув інші HR-функції.

За місяць було виконано пошук і підбір кандидатів на ці вакансії, компанія вибрала найбільш підходящих кандидатів і запросила їх на роботу.
Kid’s Republic
«Kid’s Republic» – товари для дітей - мережа магазинів, інтернет-магазин, дистрибуція торгових марок Aprica і Nature Love Mere
Співпрацюємо з мережею "Kid's Republic" зі старту їхнього бізнесу та відкриття перших магазинів (з 2015 року).
За цей час для мережі було підібрано кандидатів на ключові вакансії:
  • керівник відділу маркетингу
  • керівник інтернет-магазину
  • категорійний менеджер
  • інтернет-маркетолог
  • контент-менеджер
  • особистий асистент зі знанням японської мови

Також було розроблено та впроваджено стандарти обслуговування в роздрібній мережі та скрипти продажів в інтернет-магазині.
Foxtrot
«Foxtrot» - мережа магазинів побутової техніки та електроніки
Для мережі магазинів "Foxtrot" нами за 10 днів було здійснено пошук і підбір кандидатів на вакансії E-commerce директора та керівника комерційного напрямку. Серед наданих кандидатів представниками компанії були обрані максимально підходящі, які отримали пропозицію про співпрацю.
Империя-Холдинг
«Империя-Холдинг» – мережі Beyond, Sano, Isei, дистрибуція побутової хімії та косметики
Від групи компаній ми отримали заявку на пошук кандидатів на досить складну вакансію директора з логістики. Складність полягала в тому, що у клієнта кілька напрямків бізнесу - дистрибуція і кілька мереж магазинів і, як наслідок, масштабна складська, транспортна і клієнтська логістика. Нами був проведений підбір кандидатів і наш клієнт запросив одного з них на роботу.
Lactalis Ukraine
«Lactalis Ukraine» – підрозділ французької групи Lactalis, лідера з виробництва сирів і молочних продуктів (близько 2000 співробітників в Україні, понад 75 000 у всьому світі)
Систематизовано політики пільг і компенсацій, оцінено посади за методологіями Hay Group і Ernst&Young, проведено аналіз практики оплати, впроваджено системи мотивації напрямів логістики та продажів.
Polly Group Ukraine
«Polly Group Ukraine» – імпорт, виробництво, дистрибуція та логістика свіжих фруктів і овочів, 800 співробітників
Побудовано систему бюджетування фонду оплати праці, проведено порівняння практики оплати з ринком, розроблено та впроваджено систему мотивації торговельних філій, агро напряму.

Підібрано кандидатів на вакансії директорів філій, керівників відділів продажів, головних бухгалтерів балансових філій у Львові, Києві, Кривому Розі, Дніпрі.

Повністю укомплектовано штат для відкриття нової філії в Кривому Розі.


Підібрано персонал на вакансії митного брокера та менеджера ЗЕД в Одесі.

Виконано пошук і підбір кандидатів на вакансії національного менеджера за ключовими клієнтами та агронома на одну з ділянок агро напряму.
Мережа ТРЦ Магелан
Мережа ТРЦ «Магелан» і мережа супермаркетів "Край", понад 1000 співробітників
Проведено оцінку посад, розроблено та впроваджено системи оплати та мотивації управління нерухомістю та роздрібної мережі. Це дало змогу вирівняти оплату відповідно до ринку праці, а також пов'язати оплату праці з результатами діяльності кожного співробітника. Також нами було оптимізовано графіки роботи, з урахуванням завантаження працівників і планів робіт, що дало змогу скоротити чисельність і витрати на персонал.
ТРК Україна, НЛО TV, Футбол 1, Футбол 2
ТРК «Україна», «НЛО TV», «Футбол 1», «Футбол 2» – медіа холдинг, що об'єднує канали різних форматів, частина групи Систем Кепітал Менеджмент
Сформовано річний бюджет фонду оплати праці, проведено тендер і обрано страхову компанію. Проведено оцінювання посад у рамках наявної системи грейдів, що дало змогу коректно і прозоро визначати рівень винагороди для співробітників, а також точно планувати витрати на оплату праці.
R.A.I.V. Espresso
«R.A.I.V. Espresso» – імпорт, виробництво і дистрибуція кави та кавового обладнання
Для компанії "R.A.I.V. Espresso" нами були відібрані кандидати на ключові для бізнесу наших клієнтів вакансії - директор філії, керівник відділу продажів

Терміни на підбір персоналу в Одесі з рекрутинговою фірмою Best Heads

Підбір персоналу силами нашої компанії в будь-якому разі буде швидким настільки, наскільки це можливо. Наприклад, середній термін найму рядового бухгалтера становить 10 днів, а директора з розвитку — 43 дні. Час пошуку залежить від таких факторів, як:

  • вузькопрофільність професії;
  • вимоги до стажу;
  • розмір заробітної плати;
  • специфічні вимоги роботодавця до особистих або професійних якостей кандидата.

Про нас

Засновники агенції «Best Heads»

Поширені запитання

Україна, м. Одеса,
пр. Нескорених, 25, офіс 217/9
Для клієнтів: info@bestheads.in.ua
Резюме: cv.1603919240@m.persiahr.com
Є питання?
Будь ласка, заповніть поля нижче